- Totaal aantal beoordelingen 408 Geef uw mening
- Totaal score 8,8
- Aangeraden door klanten afgelopen 12 maanden 92% afgelopen 12 maanden
Leuk op een zaterdag middag nieuwe auto bekijken. De auto's waren inderdaad leuk, maar de servies erom heen was abominabel. De meneer waar wij door geholpen werden had volgens mij helemaal geen plezier in zijn werk en dat ziet hij merken ook. Eerst een proefrit gemaakt in een handschakelauto. Hierna wilde in nog een zelfde auto maar dan automaat rijden. Dit werd eigenlijk al niet gewaardeerd, want "het is toch de zelfde auto".. ? Uiteindelijk toch een ander gevonden welke in wel wilde kopen. Afspraak gemaakt om de auto op te halen. Contant betalen kon, via de telefoon nog dubbel gecheckt. Dit werd door weer de zelfde meneer niet gewaardeerd, was allemaal moeilijk moeilijk. 50 euro afgerekend omdat contant een extra handeling was. Gaf ik 60, kreeg ik als antwoord; "Ik kan niet wisselen, we hebben geen kassa, we zijn toch een supermarkt". Het was echt dat ik de auto wilde hebben, anders was ik per direct weggelopen en kon de auto gestolen worden. Een lesje klantvriendelijkheid kon er wel aangeboden worden lijkt mij zo. + Punt, de mevrouw achter de Bali heeft ons wel enorm goed en vriendelijk geholpen!
16-06-2025Goed
16-06-2025Fijn en goed geholpen door Mark En de de auto netjes afgeleverd.
13-06-2025Open en eerlijk onderhandeld. Duidelijke informatie gekregen. Ik ging mede door de garantie, met een goed gevoel, gelijk weg in mijn nieuwe auto. Ook ben ik erg tevreden over de inruil van mijn vorige auto. Tot op heden ben ik erg tevreden met mijn Toyota C-hr
13-06-2025Ik werd goed geholpen. Kon de auto eerder ophalen dan afgesproken.
13-06-2025Fijne ontvangst, vriendelijk geholpen en scherpe prijzen.
13-06-2025Werden netjes geholpen ,en alles netjes afgehandeld.
08-06-2025Eerste keer dat wij bij seldenrijk een auto gingen kijken prima geholpen door Mark en wij zijn nu de trotse bezitter van een opel mokka
06-06-2025Don't get involved with this company! These xxxxx are deceiving people. In order to sell the car faster, they brazenly lie to people's faces, and then say that it never happened. They sold me a car and took a deposit of €xxxxx. They said that as soon as I register the car, they will return the deposit within 2 business days. As soon as I sent them the registration documents, they started saying that they will return it within 6 weeks. Now they say that you still have to wait. How long, is unknown. They brazenly deceive and say that they did not say this. They said that the employee who sold the car, ask him. I came to talk to them, but he is not at work this week (coincidentally ). They said that they will talk to him about it, but this is all a fairy tale. They gave me an invoice without any terms for the return of the deposit. When I came to sort things out, they started showing other invoices with terms of 6-12 weeks. And they also told me that I should be grateful that they sold me a car in the first place. That's how they communicate with customers. So, I should also be grateful to them for doing their business at the expense of other people.
06-06-2025Vandaag auto gekocht. Mensen van Seldenrijk zijn vriendelijk, behulpzaam en professioneel in wat ze doen.
03-06-2025Iedereen kent wel de uitspraak dat iemand een gladde autoverkoper is. En dat heb ik ook ervaren, maar NIET bij Seldenrijk. Buiten het feit dat ze een hele mooie, goed onderhouden fijne auto hadden staan, was ook de prijs interessant genoeg om naar Harderwijk af te rijzen. Daar werden wij geholpen door Farhad Manjo. Nadat hij ons had uitgelegd hoe Seldenrijk te werk gaat zijn we een proefrit gaan maken. Die beviel prima, wat een nette auto in vergelijking met wat we al eerder bij andere hadden aangetroffen. We werden gewezen op de mogelijkheden voor een goedkopere verzekering. En de voordelen van het Autotrust garantieplan kwam ter sprake. Je verwacht dat ze de duurste aanbevelen, maar dat was bij ons niet het geval. Farhad heeft ons netjes uitgelegd waarom dat in ons geval overkill zou zijn. En dat geeft een vertrouwd gevoel! Zo vertrouwd dat we de auto gekocht hebben en tot onze verbazing konden we hem direct meenemen. Dat was echt een verrassing. Maar hoe gaan we dan om met dat ene rubber stripje wat gescheurd is? Nou die mag ik bij mijn eigen lokale dealer laten vervangen, de rekening indienen bij Seldenrijk en opgelost. Echt, wij zijn erg tevreden. Bij Seldenrijk weten ze nog hoe het moet. Farhad bedankt!
03-06-2025De prijs van auto was al behoorlijk scherp dus er viel niet veel af te dingen. Verkoper was duidelijk en had echt tijd voor ons. Ik was verrast door de grootte van bedrijf. Ruime zit-en koffiehoek. Ruimtes erg schoon en verzorgd.
03-06-2025Werd duidelijk te woord gestaan door een vriendelijke meneer aan de telefoon voor het maken van een proefrit. Bij aankomst stond de auto netjes klaar en werd ik goed geholpen bij mijn vragen. Ikzelf wilde mijn auto als inruil aanbieden en kreeg daarvoor een mooi bod. Deal was gesloten binnen de 10 minuten. Een aanrader dus.
03-06-2025Erg vriendelijk en grote keuze. Je hoeft eigenlijk nergens anders meer naar toe. We kwamen voor een auto die we via internet vonden maar bekeken ook andere auto's. Een van die andere auto's voor testrit mee en daarna direct gekocht. Super handig. Snel en efficiënt. Aangekocht met een jaar Autotrust Garantie. Hopelijk hebben we die niet nodig.
03-06-2025Ondanks de drukke dag na Hemelvaart goed geholpen bij de aankoop van onze auto.
03-06-2025Seldenrijk is een goeie plek om je auto te halen er zijn goedkoope als zo wel dure autos bij hun allemaal in goede staat. Ze helpen je gelijk niet zoals op ander plekken waar het meestal lang duurt voordat je een auto hebt Top plek ga zeker tegen familie en collegas zeggen om daar hun auto te kopen. :)
03-06-2025Goede ervaring. Werken vlot en duidelijk. Aflevering auto is keurig
03-06-2025Mooie BMW gekocht bij Seldenrijk. Prima en vriendelijk geholpen door Jordy en Stefan. Auto is uitstekend afgeleverd conform afspraak. Gewoon goed!
29-05-2025Ik heb een prachtige Volvo V90 gekocht bij Seldenrijk Ik was eerst bij de merkdealer Broekhuis op de hoek. Ik kreeg daar niet het warme welkom wat Mark van Seldenrijk wel geeft. Kon voor al me vragen bij hem terecht. Van begin tot eind goed geholpen. Prettig gevoel. Ga zo door. Keep up the goodwork
28-05-2025Wij kwamen zonder afspraak binnen en na aanmelding bij de balie werd ons verteld even te wachten onder het genot van koffie of thee, daarna volgde het gesprek met de medewerker en ondanks dat het richting sluiting ging nam hij alle tijd voor ons en konden we zelfs nog even proefrijden. We kwamen tot elkaar en konden de deal sluiten. Prima service
27-05-2025Wij hebben een erg prettig en vriendelijk ontvangst gehad. We waren er op zaterdag, dit was wel de drukste dag van de week. Ondanks de drukte nam verkoper Rob de tijd om ons te woord te staan en te helpen. Wij werden naar de auto's gebracht waar we interesse in hadden en konden rustig alles bekijken. Zodra we wilden rijden hoefde we maar even te melden bij Rob, en deze zette de groene platen erop. Uiteindelijk zijn we tot een mooie deal gekomen, en konden onze oude auto meteen inruilen. Dezelfde dag nog zijn we met de nieuwe auto naar huis gereden. Deze was nl al tiptop in orde. Mocht je rustig willen kijken adviseer ik je wel om op een doordeweekse werkdag te komen. Zaterdag was het heel druk. Maar ook dat is een goed teken. Wij zijn in ieder geval met een goed en tevreden gevoel naar huis gegaan.
26-05-2025Mijn eerste eigen auto kopen is toch best wel een ding, maar door de goede hulp van Seldenrijk was het echt een feestje. Echt een dagje uit. Top service! Bedankt!
26-05-2025Ik had 3 auto's op de website van Seldenrijk zien staan waar ik interesse in had, en dacht "eens bellen om te vragen of die nog beschikbaar zijn, of ik vanmiddag kan proefrijden, en of ze een inruilvoorstel voor mijn auto kunnen doen". Na ruim 20 minuten in de wacht maar opgegeven. "Het zal lunchpauze zijn". Later nogmaals geprobeerd, weer ruim 20 minuten in de wacht en iemand aan de lijn gekregen die er totaal geen zin in leek te hebben. Ze konden niet beloven tijd te hebben, want het was druk, maar ik mocht wel anderhalf uur die kant op rijden. Sympathiek. Daar aangekomen, was er niemand die ik kon aanspreken om m'n wensen te bespreken. De receptie niet bezet, paar man in een kantoor, maar die hadden allemaal wat beters te doen. Ik ben maar een rondje over het terrein gaan lopen, om mijn drie kandidaten op te zoeken. Na die gevonden te hebben, weer eens binnen kijken of iemand me een auto wilde verkopen. Moeilijk, moeilijk, niet echt zin in. Uiteindelijk bij Jordy m'n wensen kenbaar gemaakt. Na een teleurstellend inruilvoorstel besloten dat ik de auto ook wel zonder inruil wilde kopen, mits de proefrit goed beviel. De auto's die buiten stonden, zaten allemaal onder het Saharazand, dus die kon ik niet echt beoordelen. Ze hebben 'm keurig voor me gewassen en klaargemaakt, zodat ik kon proefrijden. Dat was prima service. Proefrit was prima (moest wel tanken, want er zat nauwelijks een druppel brandstof in). We hebben wat onderhandeld over wat lakschade, maar uiteindelijk overeengekomen dat ze 'm rondom netjes zouden polijsten en op basis daarvan wilde ik de auto wel hebben. Vier werkdagen later kon ik 'm ophalen en toen stond 'ie keurig voor me klaar, volgens afspraak, netjes schoon, niks op aan te merken. Puntje bij paaltje kun je hier prima een auto kopen, ik sluit ook zeker niet uit dat ik hier nog eens terugkom, houd er alleen rekening mee dat men weinig blijk van waardering geeft dat je je zuurverdiende centen komt brengen.
23-05-2025Slechte service autoruit kapot word niet vergoed zat er al in bij koop zelf nieuwe batterij gekocht voor 2e sleutel ze zeiden dan gebruik je hem maar als reserve nou ja zeg
22-05-2025