• Totaal aantal beoordelingen 408 Geef uw mening
  • Totaal score 8,8
  • Aangeraden door klanten afgelopen 12 maanden 92% afgelopen 12 maanden
10

Goede informatie

  • Gemiddeld 10
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Goed en klantvriendelijk ontvangen en geholpen door farhad bij de aankoop van een fijne Mercedes.

21-05-2025
Niels Abbring, Nieuwe Pekela
10

Eerlijke prijzen en gigantisch veel keus!

  • Gemiddeld 10
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Ik ben met een boekje met honderden auto's er in het wagenpark op gestuurd zodat ik in alle rust de auto's kon bekijken waar ik voor kwam. Toen ik eenmaal toe was aan een testrit heeft Farhad mij fantastisch geholpen en schudde we een half uur later de hand. Erg blij met mijn nieuwe auto!

21-05-2025
Jasper, Utrecht
1,0

Niet nakomen van afspraken

  • Gemiddeld 1
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Zeer slecht voor wat betreft klantvriendelijkheid en ook niet nakomen van contractovereenkomst. Auto werd niet eens van binnen schoongemaakt. Ook geen laadkabel (laadpaal naar auto) aanwezig. Ook geen bloemstuk of iets dergelijks ontvangen van Seldenrijk na het kopen en ophalen van de auto. Tevens zeer slecht in telefonische bereikbaarheid!

21-05-2025
Frank, Middelharnis
8,0

Inpakken en wegwezen

  • Gemiddeld 8
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Na oriëntatie op de website hebben we een afspraak gemaakt voor een proefrit. Dat was maar goed ook, want was het druk toen we er aan kwamen. Na even gewacht te hebben, konden we een proefrit maken. In de tussenliggende tijd werd onze auto beoordeeld voor de inruilwaarde. We hebben de auto gekocht. We konden merken dat de verkoper veel ervaring in de verkoop en kon ons goed adviseren. Ook bij het ophalen van de auto ging het goed. Onze ervaringen: de wachttijd liep regelmatig best wel op. Gelukkig was er koffie/thee. Inhoudelijk weet de verkoper niets van de auto. Dat kan je niet verwachten met zoveel auto's die verkocht worden, maar bij andere garages is dat anders en dat ervaar ik als positief. Bij het ophalen van de auto weer netjes geholpen. De garantiepakketten vind ik wat over de top. Ik zou zeggen: bied standaard drie maanden garantie aan, gewoon bij de prijs inbegrepen. Wie wil kan extra bijkopen.

20-05-2025
Christian, Nunspeet
10

Werd goed geholpen door de medewerker

  • Gemiddeld 10
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

De medewerkers stonden klaar

20-05-2025
Cengiz, Rotterdam
5,0

Auto gekocht van 14.900 maar geen garantie gekregen

  • Gemiddeld 5
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Als je mail stuurt word er niet op gereageerd

20-05-2025
Henny, Apeldoorn
10

Goed

  • Gemiddeld 10
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Goed

19-05-2025
Leonardo da silva pantoja, Rotterdam
6,0

Sinds de aanschaf veel problemen

  • Gemiddeld 6
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Momenteel verkeert mijn auto wederom in de garage wegens een storing. De reparatie van de versnellingsbak, koppelingset en thermostaathuis, afgehandeld via Autotrust met een eigen bijdrage die seldenrijkop zich heeft genomen , is reeds succesvol en netjes afgerond. Direct hierna volgde echter een defecte accu (€240). Vervolgens manifesteerde zich nu een storing in de luchtverontreiniging, waarvoor de lambda-sonde (bank 1, sensor 2) via Autotrust is vervangen, met een eigen bijdrage van €95. Desondanks persisteert de storing, wat wijst op een ineffectieve reparatie. Binnen 4500 km heb ik reeds €335 aan reparaties moeten voldoen. De auto is opnieuw in de garage voor diagnose en afhandeling. Deze situatie baart mij aanzienlijke zorgen omtrent de betrouwbaarheid van de auto. Samenvattend: binnen 4500 km zijn het thermostaathuis, de versnellingsbak koppelset, de accu en de lambda-sonde (bank 1, sensor 2) vervangen, en persisteert de luchtverontreinigingsstoring. Deze storing is nog niet opgelost en gaat weer geld kosten.... daarbij de auto sinds 30 nov 2024 in bezit en al heel vaak lange tijd niet hebben kunnen gebruiken door de drukte bij de aangesloten garages bij autotrust . Ik denk van de 5,5mnd dat ik hem in het totaal al 1mnd kwijt ben geweest. En nu weer... Het betreft een Renault Mégane 1.3 TCe Bose uit 2019.

16-05-2025
Michel, Rijen
10

Goed geholpen door Rob met een mooie occasion!

  • Gemiddeld 10
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Nette auto gekocht met daarbij 1 jaar garantiepakket.

18-04-2025
Gijsbert, Amersfoort
1,0

Auto is slecht afgeleverd

  • Gemiddeld 1
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Helaas heeft de auto al na 2 maanden een grote beurt nodig. Er kwam ook pas na de mondelinge overeenkomst aan het licht dat er eigenlijk geen juiste onderhoudshistorie bekend was, ondanks dat we daar nog in het verkoopgesprek wel om hebben gevraagd. Je mag toch beter verwachten als je een auto koopt van bijna 28.000 euro.

17-04-2025
Koen, Wijchen
10

Top

  • Gemiddeld 10
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Top bedrijf met top verkoop adviseur Farhad. Alles duidelijk uitgelegd heeft bij elke vraag een antwoord. Betrouwbare adviseur, hij komt zijn afspraken na, ook nadat de ik de auto heb gekocht. Een aanrader.

15-04-2025
Azim, Koyuncu
10

Fijn gesprek gehad

  • Gemiddeld 10
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Zeer netjes behandeld klantvriendelijk

09-04-2025
Gj bossenbroek, Vaassen
9,0

De service was geweldig.

  • Gemiddeld 9
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Prima geholpen. Er werd voldoende tijd voor je genomen.

14-03-2025
Mariska de Bruin, BARNEVELD
10

Perfect

  • Gemiddeld 10
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Ik had voordat ik de auto kocht veel negatieve reacties gelezen over Seldenrijk maar toch besloten er wel 1 te kopen. Ik heb een prima indruk gekregen van Seldenrijk en ben goed behandeld door verkoper Rob. De afspraken zijn allemaal goed nagekomen en dat gaf mij veel vertrouwen. Gisteren de auto opgehaald en stond gepoetst klaar. Zeker geen spijt om bij een garage 110 kilometer van onze woonplaats een auto te kopen en de garantie is ook goed geregeld. Seldenrijk is zeker de moeite waard en ik heb er een mooie, goede en betrouwbare auto gekocht.

14-03-2025
Linda, Losser
8,0

Goed zaken doen bij Seldenrijk.

  • Gemiddeld 8
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Er wordt geluisterd naar de wensen van de klant en heel veel is mogelijk. Jordy Tichgelaar, bedankt voor de prettige manier van zaken doen.

10-03-2025
Kai, Wijhe
10

Erg goed

  • Gemiddeld 10
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Het gehele bezoek aan de salon verliep in een prettige sfeer, alles was op een hoog niveau

10-03-2025
Marek Goralczyk, Rotterdam
10

Een heel goed bedrijf

  • Gemiddeld 10
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Heel netjes te woord gestaan en goed geholpen een heel mooi bedrijf

10-03-2025
J j van veenendaal, Lienden
10

Goed, deskundig en meedenkend bedrijf.

  • Gemiddeld 10
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Wij zijn ontzettend prettig geholpen bij de aankoop van onze Volkswagen T-Cross. Erg meedenkende verkoper en eerlijk ook bij de inruil van onze auto. Top service!

06-03-2025
Niels, Gorinchem
10

Positieve ervaring

  • Gemiddeld 10
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Recent hier geweest om auto te bekijken, proefrit gemaakt en eerlijk advies ontvangen. Uitstekend geholpen door Jordy Tichelaar. Nu de auto opgehaald en zometeen hopelijk eerste fijne kilometers maken Tevens ook uiterst vriendelijke receptioniste werkzaam!

05-03-2025
Chantal Kodden, Utrecht
10

Fijne en prettige sfeer bij autodealer Selderijk.

  • Gemiddeld 10
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Wederom een auto gekocht bij Selderijk. Onze eerste aankoop, Seat Leon, bij Selderijk was zeer goed bevallen en hebben er jaren plezier van gehad. Nu een grotere auto gekocht en hopelijk weer veel fijne kilometers. Medewerkers die daar werken waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Werden fijn geholpen en konden zonder problemen meerdere auto bekijken. Erg tevreden over Seldrijk!

04-03-2025
Emiel, Barendrecht
10

H

  • Gemiddeld 10
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

H

04-03-2025
G, G
10

Geweldig bedrijf, geweldige service, geweldig personeel!

  • Gemiddeld 10
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Wij hebben een week geleden contact opgenomen met dit bedrijf om een ​​auto te kopen. Alles verliep prima, we kozen de juiste auto en betaalden een aanbetaling. En na het weekend zouden ze terugkomen om een ​​auto te kopen. Maar op dat moment hadden we wat problemen. Niemand wilde ons helpen, omdat de persoon die met ons de auto had geregeld, een vrije dag had. Roman Zweers redde de hele situatie. Hij hielp ons met alles, legde alles uit, ondanks het feit dat we de taal niet goed spreken, communiceerde hij geduldig met ons via een tolk, was erg beleefd en aardig. Nadat we de auto hadden gekocht, kregen we er een mooi extraatje bij. Ik bedank hem hartelijk. Ik vind dat het bedrijf zulke werknemers moet waarderen. Voor onze volgende auto komen we weer bij hem.

03-03-2025
Natalia, Oss
10

Perfetto

  • Gemiddeld 10
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Wat kan ik zeggen over mijn ervaring bij uw dealer? niets negatiefs, uitstekende ontvangst, contact met uw verkoper Jordy, beschikbaar voor al mijn verzoeken om hulp, erg blij u te hebben ontmoet en mijn auto te hebben gekocht, ik raad het zeker aan iedereen aan die van plan is een auto te kopen , tot volgende keer. Gigi

01-03-2025
Gigi Perra, Heerhugowaard
7,0

Goede medewerkers

  • Gemiddeld 7
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Klantvriendelijk top

01-03-2025
Gerson, Bijlmerplein