- Totaal aantal beoordelingen 408 Geef uw mening
- Totaal score 8,8
- Aangeraden door klanten afgelopen 12 maanden 92% afgelopen 12 maanden
Zeer tevreden, snel onderhandelen en laagste prijs
12-12-2025Super groot bedrijf, zeer vriendelijk en snel via WhatsApp. Herken totaal niks van de negatievere reviews. Aanrader 100%, dankjewel Rob voor de goede uitleg, fijne afwikkeling.
12-12-2025De ontvangst was correct en ontspannen Een goede uitleg en na akkoord een soepele en correcte afhandeling
08-12-2025Wij zijn zeer tevreden met onze auto van Seldenrijk. Echter de oplevering was onder de maat. Bij de verkoop is het heel soepel gegaan met betalen . Echter bij de opleveren - was de verkoper niet aanwezig - wij hebben een auto ontvangen die toe was aan een grote beurt ( niemand had dit aan ons doorgegeven) - een van de auto maat ontbrak - de tank van de auto was leeg ( wij reden weg en moest bij de eerste tankstation stoppen om thuis te komen In een later gesprek met de verkoper heb ik mijn teleurstelling geuit. Als klant vond ik het niet leuk dat ik belangrijk info ontbrak bij het ophalen van de auto en dat ik achteraf moest bellen om dit te krijgen.
08-12-2025Goed geluisterd en gehandeld naar onze wensen. Klantgericht doch zakelijk. Prima service - contact- communicatie- nakomen afspraken
08-12-2025Klant vriendelijk en netjes ontvangen. Goed geholpen door de verkoper
08-12-2025Hij deed er alles aan zodat wij de auto snel konden mee krijgen. Top service en snel geholpen op locatie.
08-12-2025Seldenrijk heeft ons echt een hele mooie en nette auto geleverd! We zijn netjes geholpen en levering was conform onze verwachtingen! En zoals in andere reviews: ze zijn inderdaad druk en dat is niet voor niets, maar ze zijn heel behulpzaam en regelen alles wat mogelijk is
08-12-2025Fantastisch team! Duidelijke communicatie. De auto was precies zoals omschreven, tot in de details. Hij rijdt heerlijk. Tot de volgende keer !
07-12-2025We moesten van ver komen dus altijd weer spannend of de foto's en info kloppen, maar de auto was in in het echt nog mooier en alle informatie klopte. Een vlotte koop gesloten met een aardige verkoper en een reële inruilprijs voor onze oude auto gekregen.
05-12-2025Sleutels trekhaak zaten niet bij de Ford. Na besteld door Seldenrijk. Binnen 14 dagen thuis in de bus, top..
05-12-2025Ondanks afspraak zijn de wachttijden lang voordat je wordt geholpen, na een proefrit auto aangekocht en afspraak voor afhalen gemaakt. Klantenservice via Whatsapp is wel goed, snel en helder antwoord. Achteraf kleine schade niet gezien, was wel bekend bij klantenservice maar zgn. niet bij de verkoper. Bij navraag was het volgens de verkoper de plicht van de koper om de auto te controleren. Vond dat een flauwe opmerking omdat op de website van Seldenrijk.nl 'Transparantie' voorop staat: 'Geen geheimen als het gaat om gereden kilometers, onderhoud of schades. Gedetailleerde foto's van alle occasions'.
05-12-2025Jordy heeft ons goed geholpen. Fijn zaken doen zo.
05-12-2025Veel klanten,begrip,hulpvaardigheid,vriendelijkheid en commitment, enkele omschrijvingen maar niet gelimiteerd.
05-12-2025Ruime keuze en goed geslaagd. Vriendelijke en vlotte afhandeling.
05-12-2025Netjes geholpen op het afgesproken tijdstip voor bezichtiging en proefrit. Ook de moeite genomen om vragen over de onderhoudshistorie uit te zoeken. Ook de aflevering netjes verzorgd en een goede inruilprijs ontvangen.
04-12-2025Ze nemen de tijd voor de klant en zijn erg vriendelijk. Als je moet wachten kan je plaatsnemen bij het koffieapparaat. Na er paar proefritjes bij Seldenrijk hadden wij een goed gevoel. En kochten een mooie auto, na goede afspraken was deze in korte tijd op te halen en netjes schoongemaakt.
04-12-2025Leuke vriendelijke verkoper. Snelle beslissing van beide kanten. Mooie zaak ook!
04-12-2025Ik had contact opgenomen als wij konden komen kijken naar aantal verschillende auto’s was geen probleem. Toen wij er waren zijn wij geholpen door Mark die geduld had en ons vertelde waar de auto’s stonden die ik had uitgezocht. Uit eindelijk 2 proefritten gemaakt en toen moesten wij naar huis. Alles via de mail afgehandeld met Mark wat super was reageerde snel en duidelijk was super. En een week later konden wij onze Skoda ophalen.
04-12-2025Prima service bij Seldenrijk. Auto zoals afgesproken afgeleverd. Alles in orde. Prijs is wel prijs, geen onderhandelingsruimte.
04-12-2025Uitstekend
04-12-2025We hadden een mooie auto gezien en daar een proefrit mee gemaakt. In de showroom stond de auto zonder kentekenplaten. Bij de proefrit had de auto groene platen. Na de proefrit en de onderhandeling tot koop overgegaan. Koopovereenkomst getekend. Op de weg terug naar huis kwamen we er achter dat er een compleet verkeerde auto op de overeenkomst stond. Wel zelfde merk en type maar meer kilometers en ander bouwjaar. Gebeld met de verkoper die ons geholpen had maar de fout lag geheel bij ons want wij hadden het kenteken en chassisnummer moeten controleren. Vraag me niet hoe (kenteken was immers niet bekend). De enige oplossing was om € 5.000 meer te betalen voor de juiste auto. Na veel gedoe bood hij nog een korting aan van tweehonderd euro. Andere optie was de aanbetaling terug storten. Voor dat laatste hebben we gekozen. Iedereen kan een foutje maken maar de schuld bij de klant leggen en verder geen oplossingen bieden is wel heel makkelijk. Ik kom hier niet terug om een auto te kopen!! Een paar dagen later, nadat ik een verzoek had gekregen om de review aan te passen (ik had de naam van de verkoper genoemd) weer contact opgenomen met Seldenrijk. Het verhaal nog eens uitgelegd en dat we mondeling overeenstemming hadden bereikt over de inruil en koop van de auto waarin we een proefrit hadden gemaakt. Een mondelinge afspraak is immers ook rechtsgeldig!! Ik vroeg of ik vandaag kon spreken met iemand die beslissingsbevoegd was maar dat was vandaag niet mogelijk. Blijkbaar was het niet belangrijk genoeg. Ik kon op z’n vroegst pas morgen teruggebeld worden door iemand die er iets van kon zeggen. Helaas. Ik heb ondertussen de review aangepast en mij aan de afspraken gehouden. Als Seldenrijk staat voor zijn verkopers en voor zijn klanten dan hadden ze de auto geleverd zoals mondeling was overeengekomen!! Maar blijkbaar nemen ze het niet zo nauw!! Gemiste kans!!
22-11-2025Fijne ervaring bij deze autogarage. Super snel antwoord, afspraak verliep goed ondanks dat het erg druk was. Dankjewel Jasper!
18-11-2025