• Totaal aantal beoordelingen 408 Geef uw mening
  • Totaal score 8,8
  • Aangeraden door klanten afgelopen 12 maanden 92% afgelopen 12 maanden
9,0

Uitstekend geholpen

  • Gemiddeld 9
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Hebben afgelopen weekend onze nieuwe Lynk&Co 01 uit 2021 opgehaald bij Seldenrijk. Na lang zoeken hebben we deze auto in Harderwijk gevonden. We zijn meer dan prima geholpen door het personeel, enige minpuntje was dat we 3 kwartier hebben moeten wachten eerdat we geholpen werden, maar bleek dat er iets in de communicatie niet helemaal goed was gegaan... Maar de koffie smaakte prima! Het personeel neemt rustig de tijd voor je, ondanks dat het best druk was.

17-11-2025
Jeroen, Heerde
3,0

Aflevering gekochte auto minimum

  • Gemiddeld 3
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Goed en scherp geprijsd aanbod van gebruikte autos. De aflevering was echter minimaal. Batterij in contactloze sleutel vrijwel leeg. Andere sleutel defect. Geen ruitensproeiervloeistof.

11-11-2025
Willem De Graaf, Sleeuwijk
9,0

2 autos aagekocht ! Top bedrijf

  • Gemiddeld 9
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Snel en betrouwbaar

10-11-2025
Sandra Baan, Venlo
8,0

Top

  • Gemiddeld 8
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Prima geregeld door Rob

10-11-2025
Arjan, Oud-Beijerland
10

Geweldig

  • Gemiddeld 10
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Vriendelijke geholpen, ondanks dat het druk was,ze namen alle tijd voor je,mooie fijne auto gekocht

10-11-2025
Marielle Reijm, Epe
9,0

Netjes!

  • Gemiddeld 9
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Kleine problemen werden snel en netjes opgelost!

10-11-2025
Roeland, Doornspijk
8,0

Ze geven je alle tijd om op je gemak alles te bekijken

  • Gemiddeld 8
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Geduldig vriendelijk behulpzaam gewoon geweldig nette behandeling niks geen gehaast of dwang

06-11-2025
Martin, Almere
9,0

Prettig en duidelijk

  • Gemiddeld 9
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Goeie ervaring

06-11-2025
Dave, Noordwijkerhout
10

Perfecte service!

  • Gemiddeld 10
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Begin oktober een proefrit gemaakt met een Peugeot 508. Goede uitleg en begeleiding over de werking van de auto. De auto 28 oktober opgehaald en stond mooi gewassen klaar met een grote rode strik. Communicatie via mail en telefoon was perfect en duidelijk. Algemene indruk: Wat een auto's, als je hier niet slaagt dan weet ik het ook niet meer. Zeer netjes bedrijf en weet wat de klant wil. Bedankt en tot een volgende auto!

05-11-2025
Marcel, Sneek
10

Goed

  • Gemiddeld 10
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Ik ben zeer tevreden ben netjes en goed geholpen mooi en goed en net bedrijf

02-11-2025
Henk, Wageningen
8,0

Netjes ontvangen en te woord gestaan.

  • Gemiddeld 8
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Keurige ontvangst, auto stond onder het afdak klaar om te bekijken. Eerst rustig bekeken, vervolgens proefrit gemaakt waarbij de lengte/ tijd van de proefrit geen probleem was. Verkoper tegelijkertijd met onze eigen auto gereden om een beoordeling te maken voor de inruilprijs. Nadien met de verkopen om tafel gezeten en uiteindelijk tot overeenstemming gekomen.

28-10-2025
Michiel, Almelo
10

Vriendelijke mensen

  • Gemiddeld 10
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Vriendelijke mensen

27-10-2025
Rene, Kaatsheuvel
10

Snel, professioneel, netjes

  • Gemiddeld 10
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Via Mijnautomakelaar hier een auto gekocht zonder dat we deze vooraf bekeken of gezien hebben. Niet anders dan alleen de goede complete foto’s en specificaties via de website. Hier gaan we zeker terugkomen, maar dat zal nog wel even duren! Dank voor de goede service, auto wordt schoon (van binnen en buiten) keuring opgeleverd. Zo hoort het ook.

27-10-2025
Bob, Laren
8,0

Complete advisering

  • Gemiddeld 8
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Tijdens ons bezoek aan Seldenrijk zijn wij door het adviserende personeel net zo vakkundig, professioneel en vriendelijk (misschien nog wel vriendelijker dan door de daadwerkelijke verkopers) geholpen en te woord gestaan. Er wordt goed geluisterd naar de wens van de klant en meegedacht. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Het enige nadeel is is dat zij puur een autodealer zijn, dus wanneer je jouw auto daar gekocht hebt kan je hem daar daarna niet in onderhoud brengen.

27-10-2025
A. Buitenhuis, Harderwijk
10

Top service

  • Gemiddeld 10
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Wij hebben vandaag onze nieuwe auto op mogen halen. Al met al is de gehele verkoop aangenaam geweest. Vanaf het moment dat je binnenkomt voel je je welkom zonder dat het te opdringerig voelt. Hele ruime keuze in auto's en hier kan je zonder moeite in kijken, zitten en rijden. Uiteindelijk hier met veel plezier onze nieuwe auto gekocht. Wij komen terug!

27-10-2025
Kevin, Dronten
9,0

Netjes geholpen!

  • Gemiddeld 9
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Auto gekocht, netjes en vlot afgehandeld!

27-10-2025
John, Venray
10

Blij met de dienstverlening en de auto!

  • Gemiddeld 10
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Ik ben zeer fijn en goed geholpen bij de aankoop van mijn mooie rode auto. Axel van het Ende heeft mij deskundig geholpen en mij goed uitleg gegeven over alle functies. Dat was nodig nu ik voor het eerst een automaat rijdt.

26-10-2025
Herma, Wezep
10

Fijn bedrijf.

  • Gemiddeld 10
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Mooie zaak met erg fijn, behulpzaam personeel. Ben er zeer goed geholpen met als resultaat een mooie Lynk&Co bij ze gekocht. Dank jullie wel.

25-10-2025
Martin, Harderwijk
10

De beste prijs voor de mooiste auto

  • Gemiddeld 10
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Heel prettig ontvangen, geen poespas. Gewoon de beste prijs voor een prachtige auto. Veel keus en ontspannen sfeer.

22-10-2025
Remy, Nunspeet
10

Zeer positieve ervaring met het aankopen van onze nieuwe auto.

  • Gemiddeld 10
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Een mooie showroom en voldoende aanbod voor elke portemonnee.

22-10-2025
Robin Ockeloen, Almere
10

  • Gemiddeld 10
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

22-10-2025
Radu, Delft
10

Goed geadviseerd, prettige zaak

  • Gemiddeld 10
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Heel goede ervaring bij de aankoop van een tweedehands auto. Bijzonder vriendelijke medewerkers met verstand van zaken. Seldenrijk is een absolute aanrader als je op zoek bent naar een goede occasion!

22-10-2025
Th, Bussum
6,0

Chaotisch

  • Gemiddeld 6
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

De persoon die aan ons gekoppeld was tijdens onze afspraak ook nog bezig met een andere klant waardoor het geheel een beetje chaotisch en lang duurde. Wij hebben wel een auto aangeschaft en zullen ook wel weer terugkomen.

22-10-2025
Frank Beune, Borne
9,0

Eerlijk, duidelijk en fijn contact

  • Gemiddeld 9
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Nog niet eerder zo snel een personenauto gekocht. Vriendelijk ontvangen en er werd meegedacht in onze wensen. Daarbij ook gewoon het eerlijke verhaal.

22-10-2025
Peter, Zwolle